Promenaddax!

God...morgon? Klockan är 15:27. Jag har varit vaken i.. 45 minuter, typ.
Ding ding ding! Fantabulous! And the winner is Ida! You have no life!

Det är en 8-åring på tv, som har anorexi. Usch. Hur fan blev det så?
Eat, little girl! Hon är ju lika stor/liten som en 8-åring ska vara. Eller, var.
Förutom att hon är så smal så hon håller på att dö. Hon käkade 175 kalorier
om dagen. Typ vadå, ett glas vatten? Har hon inga föräldrar? Uähh..
That's so sad. Undrar vad hon har för förebilder...

Själv ska jag precis dra på mig regnjacka och gympadojor och gå ut och !
I regnet!! 1,3 km som Miche "ritade" ut åt mig igår. Typ, jättekort runda.
Men bättre än att sitta hemma på fetröven i soffan. Sen kommer jag hem, kanske
orkar jag köra mina 45 minuter Zumba? Jag har ju så tråkigt så jag nästan dör.
Då kan jag väl nyttja tiden till nåt bra.. kanske diska.. eller typ skita i allt och bara
göra inget. Som jag brukar. I have such a sad life.

 

Postat av: Linna

jag såg med det programmet... illa!

jag har catchat upp dina blogg inlägg nu å undrar för mig själv varför inte du ligger på en HÖG plats i bloggvärlden. älskar att läsa din blogg även om det gör lite ont i hjärtat då å då.

jag känner igen vissa saker du skriver å vissa saker vill jag bara krama om dig när jag hör. <3



dock vet jag att jag känner igen mig i det där sovandet. jag sover med. jag är trott som en gnu hela tiden å när klockan ringa har jag kanske sovit tolv timmar men inte finns det ork till att gå upp. till vad. alla andra jobbar eller iallafall har pengar. jag har gett upp att kassan minns mig. suck.



vi borde ses å mysa ihop. kram på dig ida

2009-11-17 @ 13:32:48
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0