Rejoice!

"Rejoooooice, in the lord alway, and again I say rejoice!"
Som sagt.. det är den där lilla stunden efter övningen som är den bästa! ^^

Det gick jättebra idag, med scenkläder och allt!
Alla var toksnygga och allt var glitter och glam.. ända tills vi upptäckte att vi haft
"inbrott" backstage och Jenny blivit av med sin handväska!! Det är inte första gången
det händer heller! Så jävla läskigt!! Jag tar alltid med mig väskan och värdesaker in
i rummet där vi repar, för att minimera risken... Polis blev inblandad och korten
spärrades, och tjuvarna hade t.o.m redan försökt ta ut pengar på korten.
Fy fan säger jag, fy fan! Nu vågar man ju knappt lämna scenkläderna utom synhåll..

Elin körde hem mig och jag hoppades på att inte möta någon mellan bilen och
trapphuset, iklädd mina paljettights - snygg som få! ^^ Men nej, inga möten.
Nu ska jag spotify:a fram lite musik, för stundande julkonsert, för stundande dop,
och sen kanske lite middag på det. Och fanimej en dusch!!

Pusselipuss!


      (fast det syns ju inte ens att det är värsta discotightsen på den här bilden!)

Postat av: Carro

fy fan för inbrott... usch va sur man blir!

2009-11-19 @ 22:05:58
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Mia

men usch vilket skit! :O apläskigt ju! tråkigt att jag missade, men jag tränade hela kvällen hemma igår! :) när är nästa övning? Kram <3

2009-11-20 @ 11:20:29
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Ida

Mia! Har du låst din blogg eller så? För jag har inte kunnat besöka den på över en månad, det blir bara helt vitt... Nästa övning är på tisdag i danssalen, halv sju! Inga scenkläder under övningen, men man fick gärna ta med sig och visa upp för klädansvarig (min syster Elin) och eventuellt om man hade saker att låna ut! Fast de flesta var iaf påklädda igår : ) Det blir så himla mer äkta nr alla står där i rätt kläder! Synd att du missade det! ^^ Puss&kram!



2009-11-20 @ 12:18:37
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Eve

Oh no not again! Sånt är aldrig kul, it sucks faktiskt. Hoppas det ordnar sig för Jenny! I know exactly hur det känns.

2009-11-20 @ 13:53:13
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0