So fucking dressed!

Usch, jag var inte alls sugen på att gå ut en gång till idag!
Men med strumpbyxor under jeansen, långa ullstrumpor, stövlar, två tröjor, jacka,
halsduk över näsan, tjockaste tumvantarna och öronmuffar, vågade jag mig ut. 
Vadå, det ska inte bli kallare än såhär va?
För man kan typ inte klä på sig mer än så.

Tog med mig "kärringvagnen" och rullade bort till Pet Shop, köpte min jäkla tunga
dyra (och superbraiga) kattsand, och gick hem igen. Ska styra upp nån sorts varm
soppa / buljong eller nåt, och sen ska jag fan inte resa mig från soffan om det inte
är ett måste! Just det, och så lovade jag Arbetspsykologen att fylla i mina jävla soc-
papper också. Gissa hur sugen jag är på det? Inte alls. Men att kanske få några
extra hundralappar nu är så jävla värt det. Jag har 31 kr på kontot och 957 kr i
räkningar som inte är betalda än. Tjoho!

...och inte konstigt att magen låter som en svältande T-rex,
när man inte ätit nåt sen en knäckemacka kl 11 imorse...



Postat av: Tobias

Haha nej jag vet ;) det är inte kul med sånna datorer

2009-11-04 @ 17:31:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: mia

sån elefant har jag också :) de är vår folkiselefant, vi har döpt den till Elton :)

2009-11-04 @ 18:08:45
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0