Halloween - check!

Det är för JÄVLA skönt att sitta och knappa på sitt EGET tangentbord vid sin
EGEN dator! Åh! Ljuva! Har haft en veckas semester från min burk och försökt
umgås med min karl istället (som ironiskt nog inte ens varit hemma på hela dan
eftersom han åkt runt och hälsat på halva min släkt & jag fick inte följa med (!)
och nu är han och kollar bögig fotboll hos Petri!!)
så jag ligger lite efter med mitt
bloggliv. Uhää. Jag får denna söndag att gå genom att ligga i soffan och vara lam,
men just nu tvättar jag! Slängde in första maskinerna för snart en halvtimme sen,
bl.a ett duntäcke plus påslakan som Bella råkade kissa lite på, tidigare idag.

Här blev jag arg eftersom:
1) man ska inte kissa på täcken
2) vi hade haft så jävla mysigt & hon låg på min mage och gosade
3) jag var tvungen att resa mig från soffan

Men samtidigt lättad eftersom:
1) jag har tvättid just idag
2) det hann inte komma så mycket kiss på täcket

Men ändå. Hade ju varit trevligt om hon typ låtit bli. Helt.


Igår var det Halloweenfest gånger två!
Först hemma hos Elin med familjen och några till, och sen i hyrd lokal i Fanna
som Ingrid & Ann fixat! Var inte så jättepepp eftersom jag inte hade en ANING
om vad jag skulle klä ut mig till. Missnöjd AB. Jag som älskar maskerader fick
helt plötsligt sjunka ner till att bara rota fram något ur garderoberna.. bu!
Men - för att inte vara uppstyrd alls så blev det nog ganska bra ändå.


♥ Bigger hair! Bigger hair!!!



♥ Det blev nätstrumpbyxor, trashig tyllkjol i rosa & svart, annan svart kjol,
korsett från Lindex (upp&ner och bak&fram!), ännu mer nätstrumpbyxa
(upp&ner med uppklippt gren) plus svarta "fladdermus"vingar!


♥ Lite kattgos hann vi med också... : )


♥ Miche & jag stannade och handlade på Willy's, snygga som aldrig förr!


♥ På plats på fest på Smörblomsgatan! Syster Elin plus en ost.


♥ Jonas, Herman & Håkan kökshänger.


♥ Linette & Åsa


♥ Rasmus, Jesper & Hugo


♥ Maja - nyckelpigan, Hanna & Viggo



♥ Sen kom Cia och joinade oss, utklädd till Marilyn Monroe..


♥ Dead Marilyn! Cia var duktig och fick i de vita linserna utan problem..


♥ Två av mina älsklingar!



♥ Mia anslöt sig, utklädd till Phantom of the Opera!
   Här gullar vi med lilla Alicia.




 ♥ Med teaterblodet som knappt gick bort!!
           


♥ Sen hann vi med lite våfflor också innan det var dags att åka vidare till
nästa fest - på Fanna IP! Men jag har inga fler bilder, får försöka hora ihop
några från kompisarnas kameror... ^^



♥ Så jäkla snygga lixom! MIA, jag & CIA - tack Cia för bilderna ; )


Pust. Detta inlägg tog två timmar att få ihop!
...med lite tvättstuga däremellan.
Miche är hemma nu, vi ska sticka till Maxi och köpa grönsaker och
lite annat jox till vår "last supper" - tacos! Imorgon åker han hem igen.
Buhu buhu. Jag vill inte det. Fastän jag ofta retar mig så mycket på honom
så jag önskar att jag aldrig träffat honom.... ♥ Still don't want him to leave.
 


Postat av: mia

du va också toksnygg gumman!

puss!

2009-11-01 @ 20:07:55
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: mia

o tack för de urgulliga mms:et.. sööööta Bella :)

2009-11-01 @ 20:11:25
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: linna

vad fina ni var! kika in på bildis få rdu se kor från min fest jag var på.



hur sjutton får du håret så där stort? must have! skit snyggt! ja har aldrig fattar hur man gör men nu vill jag lära mig.



folk måste blivit rädda när ni handlade ;)



din outfit blev sjukt bra ju! <3

2009-11-01 @ 20:54:52
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Maja Lilja

shit du blev ju skit bra ida!



nice boobies! ;D

2009-11-01 @ 21:07:04
URL: http://majalilja.webblogg.se/
Postat av: Carro

du är så jäkla snygg att jag typ dör!

2009-11-01 @ 22:15:31
URL: http://textochfoto.blogg.se/
Postat av: Cia

COOOOOOOOOOOOOOOOOLT!!!!!!!!

Hahahaha, mer halloween åt folket! PUSS <3

Ps älskar dig :)

2009-11-01 @ 23:25:15
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: Emelie

Älskar din grymma stil : )

2009-11-02 @ 21:05:50
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0