Time is against me!

Klockan hann bli rejält mycket mer än tre innan jag somnade - typ fem, sex?
Jag satt inne och grät hos min katt, jag satt och läste bok i sängen, jag drack en stor
kopp té (bra Ida, du fick gå upp och kissa två gånger tack vare den) och sen när man
äntligen äntligen strax efter kl 5 slumrade till, då väckte kroppen mig med hosta!
Ursäkta? Varför kan man inte hosta i sömnen? Varför måste JAG väckas och vara
med? Sjukt onödigt. Min kropp är en sån attentionwhore.

Men jag kom upp tillslut, kl 13. Hade jag inte haft planer hade jag sovit till imorgon!
Och sen loggade jag in på msn - bad idea - och blev helt påhoppad av fyra pers som
tydligen var väldigt manade att skriva asmycket till mig precis då!
Det hade jag ju inte tid med. Men jag är ju så ruskigt snäll.. och glömsk..
Så nu har jag fan bara 2 och en halv timme på mig att klä på mig, sminka mig, äta
både frukost och lunch (kan reduceras till ett mål) och helst städa lite mer, innan
tjejerna kommer och repar! Fan!
 


Postat av: Eve

Jamen just det, så var det ja. Haha, japp, typiskt oss. And moore masquerades for the people!

2009-11-24 @ 14:21:27
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Somnade också för sent, men inte så sent. Sov också för länge men inte så länge :)



Skönt att sova länge, synd att jag inte gör det längre. Vaknar alltid för tidigt, men kan somna om efter några timmar.



Hoppas du hinner allt du ska hinna med nu då.

2009-11-24 @ 15:06:12
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0