Vem kan äta flest tacotubs?

Miche åt fortast men det slutade ändå lika; 3 - 3.
Nu är vi mätta och lama : ) Usch vad gott.
Tror jag gick upp tio kilo.

Jag har märkt att jag alltid lägger tillbehören i samma ordning i min tacotub.
Först guacamole i botten, som jag brer ut riktigt ordentligt. Den är mitt klister
som ska hålla kvar resten. Gärna mycket, då detta är typ bästa ingrediensen.
Sen majs. Sen gurka. Tomat. Rödlök. Creme fraiche. Köttfärs. Tacosås.
Alltid i den ordningen. Och gärna hårt packat! Och den ska helst väga som
en hel tegelsten. Banan funkar också bra i tacos, men vi glömde det ikväll.
Till det - cola. Burp.
Miche frågade om han skulle köpa med efterrätt också. Hahaha.
NEJ TACK.

Nu ska vi ligga och vara mätta framför Comedy Central.
Tjolahopps!

   


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0