Badtronic.

Nyss hemkommen från Acke's där jag & Kadri rotat runt bland alla snygga tapeter.
Hämtade tvätten också på vägen upp. Bokade ny tid om en vecka.

Jag vill ha ett Abtronic-bälte i present!
Som ska tjocka av mig allt fett. 'Cuz I can't seem to do it myself.
Plus minibältet som ska tjocka bort mina stora armar.
Och mina ben. Tjockelitjock. Fast det stora bältet lär ju passa runt mina lår...

Man kan läsa på många ställen att det inte funkar.
Varför är jag så desperat? I am, I am.
För att jag inte har förmågan att peppa mig själv att göra allt det där man ska,
som att äta rätt, motionera, bl.a bl.a bl.a. Det är ju mer troligt att jag sitter
inomhus för resten av mitt liv och tröstäter. Ja, just det.

Nu är det iaf dags för FINAL i Australia's Next Top Model!
Jag ska strax inta soffan med en skål nudlar!



Postat av: Maja Lilja

man kan köpa ett sånt bälte på clas ohlson... mkt billigare än tvshop ;)

2009-10-07 @ 19:24:08
URL: http://majalilja.webblogg.se/
Postat av: S.

Ingen idé att köpa sånt skit!

2009-10-07 @ 20:20:43
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0