Early morning, not!

Det kändes som om det var jättetidgt när jag gick upp "imorse".
Typ sju, eller nåt. Grejen är den att klockan då var 11:33.
Påbörjade min tvättid kl 12, och eftersom jag tvättat en gång i veckan nu 
på sistone så blir det inte så mycket tvätt. Skönt. 
Då måste man inte hålla på ända till klockan 16! 

Käkade nyss frukost (äpple, keso & kanel) framför Raymond på TV,
ska kränga några knäckemackor också så är jag nöjd.  
Jag är så jäkla trött! Kanske för att jag lade mig klockan 4 imorse?
Eller på grund av den totala avsaknaden av solljus?

Marken är blöt och jag tror jag sparar mitt Apotekbesök till imorgon.
måste jag röra på mig hur som helst! Showträning, javisst!

Zzzz....

 

Postat av: S.

Du får ställa typ 3 väckarklockor! och lägga dig tidigare, DET är nyckeln :D

2009-10-21 @ 13:50:27
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0