Egna frimärken?

De ringde från Arbetsförmedlingen och sa att min handläggare var hemma
och VAB:ade, så jag fick alltså vara hemma och slappa i 30 minuter extra.. ^^
Och VAK:a? Vård av katt? Mys med katt. Definitivt. Nu ligger hon ute på filten
på en av stolarna på balkongen - mitt i solen! Fast det är fan svinkallt där ute.
Blir nog höstjackan på idag med. Är så glad att få använda den "äntligen",
I totally like it! Men när man väl kommit ner på stan efter drygt 30 minuters
promenad så har det hunnit bli ganska varmt under jackan..

Det är så svårt att klä sig just i övergången mellan sommar och höst, tycker jag.
Okej nu är det väl lite mer höst än sommar, men problemet kvarstår.
Plus att jag är så missnöjd med min kropp och hur den ser ut / känns i vissa
plagg. Eller typ ALLA plagg. Suck! Måste köpa nya skor också..
Köpa? Jag? Skojar ni eller? Jag har inte ens råd att köpa två frimärken till det
där brevet som jag MÅSTE skicka till Försäkringskassan. Inte ens frimärken!
För det behövs två. Visst, ett har jag kanske råd med, men det är fan det enda.
Kuvert har jag inte heller. Bara små. Och det är för många papper. Får väl tejpa
ihop ett eget kuvert.. så pysslig som jag är.. tror ni man kan rita egna frimärken?


 

Postat av: Tant Kim - Bloggdesigner

Jag fyller 23 på tisdag. :P Jo kanske det. men ifs du fyller ju "hälften av 50" ;) det är ju speciellt som fan ju. hehe. :D en fjärde del av hundra ju. :P

2009-10-01 @ 13:37:08
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Tant Kim - Bloggdesigner

Ja fy fan här är man inte äldre än 5år kanske. Höhö. :D jag vill hoppa i pölen mamma snälla

Tack så mycket. detsamma sötnos.



Urk så mycket att göra denna vecka som kommer. blä. :P hehe.



Hoppas du får många fler presenter än bara från ICA.

2009-10-01 @ 13:48:33
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: mia

designa egna frimärken - that sounds like a buisness to me! :D

stumpan, vi får seriöst ta o vinna på lotto åt dig! snartsnartsnartsnart!

2009-10-01 @ 14:07:41
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Väldigt snygg design!

2009-10-01 @ 15:46:58
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0