I have no fingerprints.

Sista dagen som 24-åring! Gaaalet!
Hur kan det gå såhär fort?!
Men jag säger som jag brukar; jag är inte mer än 8 år mentalt ändå..

Lyssnar på favvolåten från igår, round and round and round -
(klicka länken från förra inlägget)
och jag har diskat så jäkla mycket men det tar aldrig slut!
I no longer have fingerprints!!

"Look at my horse, my horse is amazing.."
Alltså ni som fortfarande trodde att jag var normal, jag tror jag övertygat er nu.
Härligt, inte ska ni ha såna konstiga uppfattningar om mig!



Postat av: Bealux

den är så jävla skön! Imorse när jag gick upp klockan ÅTTA! och åt frukost så det första jag gjorde var att starta datorn och lyssna på den.. haha.. nya förfestlåten :)

2009-10-17 @ 21:34:19
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0