Laundryday!

Dagens tvättid drog igång klockan 12 så jag snoozade till klockan 11:36.
Tog upp alla grejer från badkaret som jag försökt sprida ut och halv-hänga på
kanterna för att få det att torka en gnutta, och lade ner det i en skitstor påse.
Säck, kanske är rätt ord. Miche tog hem en massa såna stora jäkla vita Jyskpåsar
när han jobbade där, såna som man får när man typ köper täcken.. och en sån
var ju helt outstanding till alla inte-riktigt-torra-än prylar!

Nu blir det frukost, äpple & keso & kanel för typ 5:e dan i rad eller nåt.
Har inte tröttnat än, dessvärre tar keson slut idag för det är yttepyttelite kvar!
Och jag kan nog inte köpa någon ny. Imorgon kommer a-kassan men den bör
jag ju inte ens peta på egentligen eftersom jag behöver varenda öre till räkningar.
Och det är ju ett tag kvar tills de ska betalas.. Fast det skulle ju kännas trevligt att
ha kanske lite mjölk hemma på söndag, ifall någon skulle vilja komma över på lamt
25-årsfika. Fast jag tänker inte bjuda någon. Har inget att bjuda på, och man vill ju
inte ha folk över på kalas om de måste ta med sig eget fika..
Repris, every year! Och om det blir lamt och pinsamt och jag måste stå och känna
mig som en fattig idiot, då har jag hellre ingenting....

Nä, nu blev jag lite depp, bäst att tänka på annat.. som frukost..

 


Postat av: Ida-Maria

Hur går det med dieten? Min går sådär, har hamnat på en platå nu och om jag inte skärper mig nu så :-S

2009-10-14 @ 15:10:33
Postat av: Ida

Ha, det går väl sådär alltså.. jag försöker vara duktig, men skulle kunna röra på mig lite mer!! Måste pressa mig lite hårdare!

2009-10-14 @ 23:27:57
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: smäm

jag har alla utom pink floyds och fleets (onskar jag hade dom ocksa).



den där kesofrukosten lät rätt god!

2009-10-14 @ 23:31:59
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Bealux

Jag skulle SÅ märka om du flyttade. Jag hade tänkt att vi kunde ses nästa vecka.. eller imorrnkväll? har du några planer? Jag jobbar ju dessvärre på din födelsedag.. Buuhuu.. men vad säger du om imorrn? jag ska till uppsala vid fyra.. kanske är hemma sex eller så..

2009-10-15 @ 19:00:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0