Off to Sthlm!

Gutten mårrgen.

Klockan är 11:16, och klockan 12:09 går mitt tåg mot Stockholm.
Philip fixade en sms-biljett till petite poor moi. Får se om han släpper hem
mig sen! ^^ Har väl inte asmycket tid att stå här och jiddra, frisyr ska fixas,
frukost ska ätas (en pytteliten skål med gröt gjord på två matskedar havregryn,
ätes med tesked.. hahaha)
och ja.. allt det där andra. Som "vilka skor och vilken
jacka ska jag ha på mig?" - fast det blir nog gråa stövlarna och skinnjackan.
Yes box. Ja låda.

Återkommer med en miljon foton från vår kvalitetsdag!
Hmm, let's see about that..



Tillägg några minuter senare:
Har jag ångest eller har jag ångest?
Check! Kunde inte somna på flera timmar (!!!) inatt och nu känns det
som om man är magsjuk.. men nu har jag lärt mig att tolka de symptomen
för vad de ÄR och inte för vad de utger sig för att vara.. inte magsjuka m.a.o.
Sjukt jobbigt, dock! Att få jätteont i magen, behöva gå på toa flera gånger
innan man kommer iväg, och gå med konstant kräk-känsla.
Plus att min syn är sämre än vanligt, de blinda fläckarna känns större än
det synfält jag faktiskt har kvar att se med.. gaah..
Jodå, jag ser verkligen fram emot att åka och träffa Philip!
Ehh..

Bögiga kropp.






Postat av: Din älskling

Dina symptom är inte alls konstiga. Framför allt det med synen. Men det är viktigt att du flyr fältet ibland. Du har suttit hemma alldeles för mycket den senaste tiden. Jag tycker det är jätte roligt att du träffar Filip idag. Hur jobbig det än känns på morgonen. Läskigt vad du påminner om P ibland. Puss älskling

2009-10-09 @ 14:18:59
Postat av: Carro

Hoppas du får en jättebra dag Ida! Kram

2009-10-09 @ 15:08:43
URL: http://textochfoto.blogg.se/
Postat av: Cia

HOPPAS NI HAR SKITKUL!!! Och att du kommer hem med lite snyggo-Ida-foton. Hälsa PH!

2009-10-09 @ 21:58:32
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: Mig själv ^^

Varför går det inte att blogga från mobilen längre? Gick ju bra när Miche & jag var i stockholm.. But not anymore.. Sitter på tåget hem nu, får blogga på riktigt hemma! Yes.

2009-10-09 @ 23:41:51
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ph

Fick ju nästan ångest själv när jag läste tillägget här. Stackare. Fast det gick ju bra sen ändå :)



Jag lovar att stå för miljonen bilder. De kommer imorgon när jag blir utschasad från lägenheten pga tjejmiddag. Hmpf :)



Kram!

2009-10-10 @ 20:00:51
Postat av: Ida

Wohey : )

2009-10-10 @ 20:22:55
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0