Promenadbekymmer.

Jag hittade mitt måttband idag! Hurra!
Nu har jag mätt hela mig - lår, rumpa, mage, byst, armar & allt - så jag ser lite
andra resultat än bara vikt (de resultaten är väl inte direkt strålande heller, ännu).
Fantastiskt. Har nyss käkat klart min frukost, på denna ultimata frukosttid 15:27.
Skäms! Anyway, det blev lätt micrade äppelbitar med kanel och keso (omnomnom)
och knäckebröd som var världens godaste! Ni vet de där vanliga, RågRut? Det här
är typ samma, fast de heter MiniRut. Tänk att knäckebröd kan vara så gott...

Sen tänkte jag ta en promenad. Tyvärr skiner inte solen idag, den måste ha tagit
längre sovmorgon än vad jag gjorde! Det ser ut som att det duggregnar ute,
eller snarare flygregnar - ni vet såna där små små regndroppar som bara yr
omkring som knappt syns men man blir JÄVLIGT blöt av dem!
Och jag vill helst inte gå på blötpromenad.. men det är väl bättre det än att sitta
inna hela dan kanske, kruxet är ju bara det här med SKOR.. Äger ju en alldeles
ypperlig stor vit regnrock från Tretorn (by Ikea) men mina gummistövlar är för
det första inte ens vattentäta, och än mindre promenadsköna.. Skavsår AB!

Värsta i-landsproblemet, ändå.
Det kanske inte ens regnar alls.
Det kanske bara är jag som har lite flimmer på ögonen.

 


Postat av: S.

Duktig ida!

2009-10-11 @ 16:44:06
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Frida

Knäckebröd är TOPPEN :D

2009-10-11 @ 19:31:07
URL: http://missjao.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0