Rutiner

Igår tänkte jag såhär:

"Imorgon går jag upp klockan 10, tar medicin, äter frukost, tränar lite Zumba,
duschar, och sen är klockan 12 och då har jag hela dagen kvar!"

Gick och lade mig i ganska god tid men sen råkade jag fastna i en bok - "I en annan
del av Bromma" av bästaste Martina Haag (som jag redan läst en gång) -
som jag
råkade läsa ut av bara farten! Och när jag släckte lampan hade klockan hunnit bli 3.
Va fan?

Och när klockan ringde kl 10 var jag inte alls sugen på att gå upp.. så jag snoozade
en stund. En jättestund. Klockan 12:30 masade jag mig upp ur sängen!
Och mina planer var förbi med en halvtimmes påläggstid. Damn damn damn.

Jag sa att jag skulle skaffa mig rutiner.
Men grejen är ju den att jag redan HAR rutiner 
som är supersvåra att vänja sig av med.  


Nu: frukost till Ellen, stooor kopp té och mackor.
Jag tänkte träna sen.. jag lovar.... jag tror att jag lovar.... jag vill...? 
 


Postat av: Carro

Gissa vem som vägde sig idag föresten? JAG, med kläderna på. Borde skriva en text om detta stora misstag, faktiskt. Exakt 30 kilos övervikt har jag, om jag räknar ner till min målvikt, typ. Katastrof. Tänk om du bodde här, eller jag hos dig, fan vilka promenader vi skulle kunna ta då huh? :P



Föresten, rutiner.. rutiner.. de har inte jag, inga alls typ, måste skaffa.. finns det på ica, eller? ;)

2009-10-05 @ 15:25:25
URL: http://textochfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0