Skeaune

Klockan är 00:50, Miche gick och lade sig för en god stund sen och jag sitter här
och läser en fantastiskt trevlig blogg som jag randomhittade lite sådär oväntat.
Har nu läst ALLA inlägg. Humor! Tack för tidsfördrivet, tjejor.. ^^

Festen igår - ja, den tänkte jag summera med lite bilder när jag får ihop några!
Miche fotade lite utan blixt i början av kvällen, och sen tänkte jag hora ihop lite
bilder från kompisarnas kameror. Okej? Bara att skicka över dem nu! Seså, seså.
Det kom fler än vad jag räknat med - dock inga ovälkomna - och jag fick en massa
presenter som jag knappt förtjänade, och allt var kanon! Spriten flödade!

Idag har jag varit hos lillsyrran & övat lite showdans med henne, sen kom syster
Annelie + Micke + Lucas + Clara, fullt ös! (För här infanns ju redan Daniel, Leo
& Viggo också)
Vi fikade aslänge och pratade om allt man kan prata om. Minst.
Och sen kom Miche. Och sen åkte vi till Maxi och handlade käk. Jag lagade laxpasta
medan Miche satt med handen innanför byxorna och glodde på sport. Oh, joy.
Maten var fantastisk såklart, jag slukade även en mozzarella med händerna, och
vi hade varsin 1,5-liters Colaflaska! För Miche vill inte dricka ur samma flaska
som jag drack ur igår. För jag drack direkt ur den! Okej, för jag är en slemmig
dagisunge som salivar ner flaskan? Miche har seriösa läskeflasks-issues...

På det blev det Johan Glans onstage, och sen lite Kvarteret Skatan, från början.
Undrar hur mycket Skåne man kan få in i ett vardagsrum på en gång?

(for those of you who don't know - min pojkvän är från Lund...)
 

Postat av: Storasyster Annelie

Haha, min Micke gillar inte heller att dela flaska om man dricker ur den.

Kram kram :-)

2009-10-26 @ 07:55:44
Postat av: mia

definitivt fest snart igen, nån dag då jag kan hålla mina ögon öppna! shit va trött jag va..

mem jag hade apkul!! älskar dig me gumsan!<3

2009-10-26 @ 11:01:28
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag visste faktiskt att du skulle älska mitt spontaninbjudande av folk :)

Ibland är jag så sjukt bra..

Btw, så funderar jag på att sätta tatueringen på ryggen istället.. men jag vill jättegärna att du skriver texten.. för den var så SJUKT snygg! Puss baby

2009-10-26 @ 11:50:10
Postat av: Jossan

sv; tack så mkt! :) Nä, bjurholm är inte alls stort. Åh, vem var din brevkompis?! :D

2009-10-26 @ 12:03:12
URL: http://fotojoss.blogg.se/
Postat av: tildz

Tack för länken! Vi har fett besöksrekord vid denna tid på dagen på SJUKA 46 LÄSARE!!! Hehe. Hälsa Bella!



Ps. Noterade ditt svar i webbfrågan. Tack för att du deltog i undersökningen.



/T

2009-10-26 @ 15:19:59
URL: http://saharsmala.blogg.se/
Postat av: Cia

Presenterna var du visst värd! Sno bilder från min sida!!! Love you.

2009-10-28 @ 21:17:40
URL: http://ciascastle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0