Tadaa, the day.

Oj oj. Ehh. Blogga? Jag? Dagen? Jodå.
Laura skulle komma och vara diskhjälp men det blev inte av, jag tog en
promenad ner till Majas dagis och fikade, sen gick jag, Elin & Maja på stan
och Maja var ett riktigt lite odjur (dock ett väldigt sött sådant), Elin shoppade
en massa prylar och hittade värsta halleluja-boleron (nu slipper vi det tjatet),
jag hittade hundra klänningar som jag vill ha men absolut inte har pengar till,
sen hem på lite snabbmiddag, sen off to showträning, sjungelisjung &
danselidans, Ingrid hade bakat sina superduperbrownies (jag åt "bara" två),
sen gick jag hem och var hemma typ halv elva, zzz zzz zzz, sen tänkte jag
diska men pratade en god stund med Miche i telefon istället, och lade nyss på!
PUST! Nu ska jag diska, dricka asmycket vatten, kissa asmycket, inte duscha alls
eftersom det blev lite sent (får duscha imorgon bitti istället, kanske efter ett
Zumbapass?),
och pussa lite extra på min gosekatt! Så det så! Ja!

Postat av: S.

Puss!

2009-10-16 @ 11:16:57
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0