Tick tock

Upptäckte nyss att det är exakt en månad sedan jag startade besöksräknaren,
där nere i högerspalten..  Just nu: 2455 besökare på en månad!
Det är ju ganska trevligt! : ) Undrar vilka alla är.. och varför inte alla är sådär
rara och lämnar kommentarer. Hahaha.

Idag fyller min vän Philip år! Vi försöker styra upp en "dejt" så vi kan träffas
och fika, men det verkar alltid vara något som kommer emellan.
Grattis på förödelsedagen!



Kadri skulle upp till mina hoods och besöka Acke's Färghandel, så jag ska
strax träffa henne och hänga med. Tvätten klarar sig bra själv en stund!


Postat av: Hannah

Hej! Jag heter Hannah och är 21 år, bor i Kungälv och har en son på snart 7 månader. Lämnar en kommentar :<

2009-10-07 @ 14:27:47
URL: http://tetrisforever.blogg.se/
Postat av: Pojkvännen

Nu är det väl dax att börja tjäna pengar på din blogg. Du kanske skulle kunna blogga på heltid :)

2009-10-07 @ 15:36:02
Postat av: Ida

Nej älskling, då måste man ha typ tusentals besökare VARJE DAG. And I obviously have not ^^

2009-10-07 @ 15:47:14
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: SavageGirlie

Hello girl!



Long time, long see:-) Nu har jag äntligen hittat till din blogg och börjat följa den efter att ha sett länken på lunar:-) Har alltid gillat ditt sätt att skriva, så fortsätt med det:-) Och som din pojkvän sa, du skulle kunna tjäna pengar på bloggen då ditt skrivande är mycket intressantare än många andras bloggar:-) Härligt att se att ni två fortfarande är tillsammans, är så glad för din skull:-)



Ha en fin kväll:-)



Kramar L

2009-10-07 @ 21:41:39
Postat av: Ida

Hej! Åh, tack! Jag minns dig! : )

Vad kul att du hittade hit!



Och tack tack igen ♥

2009-10-07 @ 22:59:10
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ph

Tack i efterskott, får jag lov att säga - hade helt missat detta inlägg :)

2009-10-10 @ 20:02:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0