Time's tickin' away..

Gulp. En knapp halvtimme kvar.
Varför har jag världens ångest?
Inte kan det vara för åldern, jag är ju ändå bara en liten kiddo?
Är det för att jag inte börjat städa sovrummet än? Nä, dit behöver ju ingen
ens gå. Är det för att det kommer folk? Antagligen!!! Uscha.
Men jag behöver inte oroa mig en massa, syster står ju för bakningen så
jag har inget som kan gå fel. Eller, jo, jag kan ju brygga kaffet fel.
Eller så är jag bara ful. Eller så oroar jag mig för att det inte finns tillräckligt
med sittplatser. Förra året hade jag två soffor, plus en fotölj!
Nu har jag bara en schäslongsoffa modell lagom och en sittpuff. Halleluja.

Äh, finns det hjärterum finns det stjärterum, säger syster.
Visst. För vuxna. Men för alla busiga kids som springer runt och jagar katt
och vill kolla på film och gömma saker och vara precis överallt hela tiden?
Då är en tvårumslägenhet alltid för liten...


Bilder från förra året:






Och nu har den halvtimmen nästan gått. Yikes!
Det tog en jävla tid att ladda upp bilderna.
Nu, ett sista ryck! Måste duscha också.
Grannarna får stå ut, it's my birthday! I decide! Weehoo!

Postat av: veronika

Grattis D:

2009-10-17 @ 23:57:59
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0