"Två stora ostar!"

Bea ringde mig vid kvart i 11 ungefär, och frågade om jag var påklädd / sminkad.
Hmmm. Tolkningsfråga. Hade på mig mysbyxor och tofflor, och smink från igår.
Efter ett snabbt ombyte till jeans så kom Bea & Bergvall och hämtade mig, sen
körde vi till Donken där vi hade kvalitetstid medan Bergvall käkade middag!
Bea bjöd mig på en glass också, wohoo! Härligt att komma ut och göra nåt som
är utanför vardagsramarna.. (dvs ingentinget) Och vi kom fram till att trots att det
snart är 7 år sedan vi tog studenten så har ingen av oss ändrats det minsta sen
gymnasietiden.. ja förutom att Marcus skaffat mustasch och Bea & jag skaffat bröst.
Annars var det mesta sig likt, humorn har man ju kvar iallafall.. ehum.. ^^
-"Visst har Bea fått snygga bröst?"

Kul att möta mina rara galna vänner ♥

Imorgon (...fast nu är klockan redan ett) blir det 25-årsfest!
Helt på Cia's och de andra tjejornas initiativ! Trevlisch trevlisch : )
Och det är fortfarande ganska städat och disken står i skåpen, inte på diskbänken!
Bara ett varv med dammsugaren imorgon, sen är jag fit for fight!
Och kanske lite moppande. Ja. Det ordnar sig iallafall.

Godnatt!


 


Postat av: Bea

Ja, de har växt på sig ganska bra faktiskt :)



Tanx baby.. det är snyggt som fan OCH matchar självfallet mina snygga bröst .. tack för ikväll och PUSS!!

2009-10-24 @ 01:34:30
Postat av: bella

haha, jag hoppas att jag och mina kompisar fortfarande håller kontakten efter att vi gått ut skolan... :)

2009-10-24 @ 08:57:12
URL: http://bellaelisabeths.blogg.se/
Postat av: mia

GUMMAN! viktsnack o BMI o allt.. de är ett helvete, tro mig, jag är i precis samma sits.. men vi får helt enkelt inse att du KAN inte gå ner till 49 kg, för wtf, typ ditt skelett väger de!.. o då har du ju inget av dig kvar!! du är så otroligt vacker, o screw BMI o måttband o Lindex storleksguide, så länge man mår bra fysiskt sett så är de ingen fara, o du överviktig?? de va de värsta jag hört, BULLSHIT!! vi ses ikväll, ska bli SÅ HÄR mäter me armarna kul!! PUSS<3

2009-10-24 @ 09:12:19
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0