0 9 0 9 0 9

"Ja jag fattar det. Men jag fattar inte - hundra spänn?"
Suck, en reklamfri Spotify hade ju varit att föredra ibland alltså ^^


Bella skötte sig exemplariskt inatt och varken skrek eller kissade på fel ställe.
Jag gick upp kl 8:20 (zzz) och blev hämtad av Elin strax efter 9. Sen åkte vi hem
till henne och sjöng, repade in lite nya låtar. Först hann vi med frukost också,
ciabatta med ost & marmelad, och skinka, té, juice, och nybakt toscalängd
från Ica Maxi. Yummie! Några timmar senare hämtade vi Maja på dagis, åkte
och handlade på Maxi för andra gången idag, och sen lämnade Elin mig hemma.

Maja följde med in och "klappade katten Bella på ryggen", och då upptäckte vi att
hon lämnat en blöt överraskning på dörrmattan! "Blä!" sa Maja när jag förklarade
att "katten Bella" hade kissat där eftersom hon har ont i magen. Som tur är så
rör det sig oftast inte om något vanligt surt kattkiss när hon löper, utan mer en
blöt pöl av nåt annat otrevligt som hon vätskar ur sig.. Men typ kiss.
And it didn't stop there. I badrummet hade hon kissat utanför lådan och sen
skvätt ut en massa sand ovanpå det (ganska duktigt eftersom lådan har
svängdörr),
så jag skrubbade och duschade bort det. Stupid cat.

Hon blev glad när jag kom hem iallafall. Jamade och sjöng som en tok.
Jag gav henne lite tonfisk, sen gav hon mig lite kärlek genom att med flit 
backa in i mitt ben med sin blöta röv. Trevligt! Njeeet.

Ikväll blir det tacos! Fy fan vilken lycka!
För övrigt borde jag kolla saldot på mitt konto innan jag shoppat
bort nästa månads räkningspengar av bara farten.
Imorgon ska systertrion Berg inta storstan Stockholm, Elin har lite
ärenden, och själv ska jag passa på att köpa mineralpuder som jag
testade hos Elin, och lite spray och sånt. Tjolahopps!


 


Postat av: Anonym

Nej jag bara undra för dom sa i rent hus att man inte ska tvätta lådan med något som doftar citron för då vill dom inte kissa där. :P

2009-09-09 @ 18:32:32
Postat av: Ida

Yes men så är inte fallet! Det är för att hon löper.. inget annat. Annars är hon så duktig så ; D

2009-09-09 @ 21:53:12
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0