*chew chew*

Godmorgon. Lixom.
Tänkte att jag skulle försöka komma i säng tidigare.
Och framförallt gå upp tidigare. But no. No no no.
När klockan var 05:15 imorse tyckte jag att det var dags att släcka lampan.
Men det tog kanske 20 minuter / en halvtimme ytterligare innan kroppen
var med på det hela också. Så.. jag är ganska trött...

Gick upp 11:39 och tog en dusch. Fan vad stel jag är i kroppen.
Har ont i axlarna och nacken som fan. Och i käken. Alltid.
Och de senaste dagarna (veckorna?) har det börjat göra mer ont än vanligt,
längst bak på vänstersidan av överkäken. Inuti munnen lixom.
Känns som om jag tuggat sönder hela min kind på insidan.
Inte omöjligt som jag gnisslar tänder och biter ihop på nätterna.
Biter ihop jämt, hela dagarna. Vilken spänd jävla människa jag är!

Käkkirurgen sa att min käke tagit skada sedan jag var i kanske 8-årsåldern.
Han såg det på röntgenplåtarna - tror det var år 2006 eller nåt som jag var
där
- och frågade om jag råkat ut för någonting då, typ ett slag eller nåt.
Det kan jag inte minnas. Har väl antagligen slitit ut mig själv sedan jag var
så liten... "Det är stress.", sa han. Oh, you don't say?

Planer för dagen:
♥ Ta min medicin, nu 2,5 timmar för sent. Jag suger!
♥ Möte med sjuksköterskan på Psyk kl 15.
BORDE diska det där diskberget.
♥ Städa resten av lägenheten också.
♥ Glädjas åt att sjukpenningen kom som den skulle!

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0