Ett dygns fasta = pizza!

Efter att inte ha ätit något på ett helt jävla dygn så tog jag tag i saken och gick till
Ica. Handlade lite småsaker (för 237 spänn, uhu) och sen gjorde jag egen pizza!
And boy was I satisfied...


Min fabulous pizza med köttfärs, bacon, körsbärstomater, paprika, lök & ägg!
Hade köpt en färdig Bea också - som jag glömde äta till!! Jag som skulle flotta
till det ordentligt.. och glömde lixom hälften av kalorierna... Boo!



Min sambokatt & jag njuter av lugnet.. och roet.. och av tv:n..
Nej fy farao vad jag är uttråkad. 


 <--- Såhär mycket papper kan man göra av med
på bara några dagar när man har en katt som inte gör som hon ska.. där hon ska..




Postat av: Miss E

Pizza är inte helt fel :) Hemlagad är godast ;)

kram

2009-09-23 @ 17:02:10
URL: http://pappersbiten.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0