Men, jag hinner ju inte!

Jag har inte ens TID att skriva en massa nu, eftersom jag ska sticka iväg och
sjunga om en halvtimme. Har lagt in några bilder i min bilddagbok så länge,
men det tar också en massa tid. Det ska snart börja regna. Hoppas jag hinner
komma fram innan det! Promenaden blir så himla tråkig och blöt annars!
Och kläderna också, för den delen...

Åt lunch med Elin & Hanna idag på Kungsbacken. Lite dyrare, lite bättre ^^
Elin & jag åt lax, typ hundra kilo minst, och Hanna åt kycklingfilé.
Sen gick vi på stan en sväng och provade en massa snygga skor.
Jag är fortfarande mätt!




Postat av: Carro

Grymt snygga stövlar, och tack för en liten uppdatering, trots att du inte har tid :) kraaaaaaaaaaam

2009-09-03 @ 21:37:57
URL: http://textochfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0