Thai / sniglar / fest

Har haft två negativa bloggupplevelser sedan igår.
Ett: Jag skrev ett ganska långt inlägg från min mobil inatt, liggandes i sängen,
och sen när jag tryckte på "publicera", så försvann det. Härligt.
Två: Jag gjorde ett nytt försök imorse men då kunde man inte komma in på
blogg.se alls. Sidan var helt vit och det stod "Klar" nere i vänstra hörnet.
It was so not! Så det blev inget bloggande varken inatt eller imorse.

Nu sitter jag vid Beas dator. Vi har varit på stan, på Coop, på Systemet,
på Krova och hämtat thaimat, ätit, och Bea har dammsugit och nu duschar hon.
Sen är Karin & Kadri på inång, samt några av Beas arbetskamrater!
Jag blev supertrött nu och skulle gärna sova några timmar.. men det finns det
ju ingen tid till! Var hos psykdoktorn idag också, det gick bra, och fort.
Tyvärr blir det ju inte billigare ju fortare det går... Men vi klarade av allt som
skulle klaras av, och nu har jag även hämtat ut en starkare variant av
medicinen som jag käkar. Let's see om jag märker någon förbättring.. 
Så äckligt dyr som den är!
På vägen hem från Psyk så stannade jag och fotade sniglar. Hoho.
Tänkte lägga in dem, men som sagt.. då ville ju inte blogg.se.

Bea & jag har druckit varsin "energidrink" från Homeopathuset,
nu är vi redo för fest! Lite vin på det där så! Och cider. Och vodka. Yeah.



Usch vad jag är mätt.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0