The one and only Courtney

Söndagsmusik by Kawrt-nee ^^




♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   


Sådärja. Har aldrig lagt upp en video förut. Det gick ju smärfritt!
Gjorde det för att Cia undrade hur man gjorde, och eftersom jag inte visste
det så fick jag lära mig! Plättlätt! Tyvärr kunde man inte använda sig av den
riktiga videon som jag ville ha först, som är en av mina favvisar - så det fick
bli samma låt men med en ANNAN video. Bu. Men ändå - yey!
Sitter som värsta tekniska supporten här och besvarar hennes desperata
mobilsamtal, hahaha! Och jag är ju inte ens så jävla kunnig själv!
Vi svaga får hjälpa varandra.. ^^

Hon lade nyss upp ett klipp som hon visade mig igår. Grymt.
Se det här hos henne!

Nu ska jag fortsätta mitt slappande med fleecemorgonrock och fårskinnstofflor.
(Foreskin-tofflor? Eeew!)
Söndagspuss!

 




Postat av: Kia

Hej, vad kul att du hittat till min blogg! Jag jobbar på Operan i kören, och det kan man ju också säga är mest sång ;-)

2009-09-06 @ 16:01:40
URL: http://kiasopran.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: nej jag älskar matte , eller älskar o älskar.. det är mitt favoritämne ;D



Om du gillar min blogg så kan du gärna bloggälska mig, så du inte tappar bort mig ;>

2009-09-06 @ 17:24:30
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Cia

JAG ÄLSKAR DIG OXÅ Ida..............

Tack för all hjälp!!!

2009-09-06 @ 17:30:51
Postat av: Kia

Just nu gör vi en opera på ryska som heter Spader Dam, den spelar vi på kvällarna. På dagtid repeterar vi en italiensk opera som heter Xerxes som har premiär i början av oktober. Nu för tiden finns det en textmaskin ovanför scenen så publiken kan följa med även om operan framförs på ett annat språk. Det tycker jag är jättebra, ibland är det faktiskt svårt att höra vad man sjunger även om man sjunger på svenska.

2009-09-06 @ 17:31:28
URL: http://kiasopran.blogg.se/
Postat av: Ida

Provsurfar från silvermobilen!

2009-09-07 @ 04:36:31
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0