Things that suck:

Idag känns det såhär: SUG SUG SUG SUG SUG.
Kändes som om jag hade gråtit i sömnen när jag vaknade.
Inte helt otänkbart.

Var dock glad över att äntligen få tvätta, fastän det är astråkigt.
Men om man har fyra nerkissade filtar, ett nerkissat täcke,
två nerkissade handdukar, ett nerkissat påslakan, och ett par
nerkissade strumpor - blir man glad över att få tvätta!
Synd att man inte kan få in soffan i tvättmaskinen också.....

Men annars: SUG SUG SUG SUG SUG.
Ett
: Jag är helt oförmögen att fylla i en blankett till FK,
det är helt enkelt för svårt för en ärthjärna som jag.
Den måste skickas in snart, men jag kommer skjuta upp
det så länge så jag helt plötsligt missar alltihopa.
Två: Jag har glömt deklarera e-kassakorten till A-kassan,
så jag får inga pengar.
Tre: Jag får säkert ingen sjukpenning heller eftersom min
läkare skickade det nya intyget för sent.
Fyra: Då har jag NOLL kronor i inkomst denna månad, och
alltså NOLL kronor att betala räkningar / köpa mat för.
Fem: Jag fyller 25 om en månad och kan i bästa fall bjuda
på vatten och knäckebröd. Om jag har knäckebröd.
Sex: Bella är säkert sjuk och kommer dö, och jag har inte
en chans i världen att ha råd med veterinär.
Sju: Miche & jag har inte pratat på två dygn, och han tycker
uppenbarligen att det är mitt fel. Jag skickade sms i förrgår
kväll som han inte svarat på, så vi ska tydligen ha det såhär.


Jag vill gråta, kräkas, sova, inte gå på styrelsemöte ikväll,
och inte träffa en enda levande själ. Förutom min Bella.
Såsom hon var innan hon började löpa och kissa på allt.
Har inte hört henne spinna på nästan en vecka.... : (


Postat av: Carro

Ida, jag tycker att du ska ringa en veterinär, berätta hur det är med Bella och be om råd, fråga vad dom tror att det är osv. Det kostar inget, och kommer säkert underlätta.. kramar

2009-09-15 @ 14:28:39
URL: http://textochfoto.blogg.se/
Postat av: linna

Sv: fy va trist med Miche. =/ hoppas att de löser sig.

hoppas att Bella mår bättre snart med. lyssna på carro, ring i alla fall å hör.



skickar massa kramar åt ditt håll.

2009-09-15 @ 14:52:54
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Carro

Men idaaa.. tänker du aldrig godkänna min vänförfrågan på facebook? eller du kanske inte vill ha mig som vän där? Buhuuu... ;)

2009-09-15 @ 16:53:14
URL: http://textochfoto.blogg.se/
Postat av: Maja Lilja

ååh.. önska man kunde göra något för att hjälpa... :( men du ska se att de löser sig... som jag brukar säga... Hakuna Matata.... ring o rådfråga om lilla Bella... kanske kan hitta något djurforum på internet där man kan fråga?

2009-09-15 @ 19:27:04
URL: http://majalilja.webblogg.se/
Postat av: Frida

KRAM!

2009-09-17 @ 08:36:07
URL: http://pavlovna.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0