Tragik i Kista Galleria

Elin ringde strax innan 10 imorse och frågade om jag ville följa med till
Kista, med henne & Maja. Varför inte? Hade ändå inget planerat. Förutom att
sova bort hela dagen... Katten fick stanna kvar i badrummet när jag åkte iväg.

Idag var inte jag på jakt efter något speciellt utan försökte hålla i pengarna.
Hahaha! Har det någonsin gått? Okej okej, jag köpte BARA en grå snygg kjol
från Cubus, ett till par gråa leopardtights från HM (använder mina så mycket,
så ett extrapar behövs
!) och ett turkost Buddha-huvud från Indiska! Loves!
Tre saker. That's like, nothing! Och lunch/middag då. Wokade nudlar med
kyckling och biff och (för) lite grönsaker.




Och sen hände det. Vi gick in på Bianco.
Och från ingenstans, så dök världens snyggaste stövletter upp.
Jag har aldrig i hela mitt liv gillat stövletter. Never.
Men de här. De talade till mig. De ropade; Ida, köp oss! så högt
att t.o.m Elin & Herman hörde. Bad att få prova båda. And they like
grew on me. De var inte så sjukt dyra heller, 750 spänn. För dyra för
vad jag kunde avvara just nu, men definitivt köpvänliga. Ringde upp
Miche och sa att jag hittat hans present till mig (eftersom jag fyller den
fantastiska åldern TJUGOFEM om 36 dagar)
och försökte på alla sätt och
vis få honom att tycka att det var en bra idé. Herman pratade också
några ord med honom. Hello? Köp de sjukt snygga skorna till din sjukt
snygga flickvän? Som skulle bli sjukt mycket snyggare och få asläckra
ben i dem!!! *sell sell sell* Alltså det är nästan så att jag skulle kunna
strunta i en räkning eller två om jag bara fick äga de där skorna.
Nu är jag ju inte dum i huvudet, så så blev inte fallet.
Miche var svårflörtad och ville INTE köpa en present till mig just NU,
som jag ville - för jag vill inte ha stövletter mitt i oktober, då har jag ju
missat en massa stövlett-kvalitetstid! Och sen är det ju lixom nästan vinter!

Buhu. Gick därifån med sorg i hjärtat.
I will never be the same.

Här är en bild förresten. De var mycket snyggare i verkligheten,
och mycket snyggare . PÅ MIG! AAAHHH!!!


  <--- (biker-boot-stövletten) ^^
        http://www.bianco.com


Postat av: S.

Aaw :( dumma karlar som inte alltid ger med sig.

2009-09-11 @ 20:14:00
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Herman

Faktum är att du passade sjukt bra i dom! Långa ben fick du oxå :P



Synd bara att säljtjejen hade missat charmkursen, och var så löjligt säljkåt.

2009-09-11 @ 21:19:19
Postat av: Anna

Helvete! nu blev jag oxå kär i dom där skorna! och Bianco finns inte ens där jag bor :( buhuu..

Undrar hur länge dom finns i butik?

2009-09-15 @ 13:04:19
Postat av: Ida

Anna - Länge hoppas jag! Bianco finns inte här heller, men det finns närmast i Västerås, och dessa var som sagt i Kista.. Men de är lite fodrade så det är ju höstkollektionen, antar jag. Jag måste ha dem! Men hur ska det gå till?

2009-09-15 @ 13:55:36
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0