Aska i ögat?

Praktiserade min nojjighet hela vägen ner på stan, då alla moln var potentiella askmoln
och himlen strax skulle trilla ner och halsduken över näsan förhindrade förgiftning... eller?

Mötte Hanna & Eve på torget, de följde med mig ner till AF där jag fick mitt papper signat,
ska skicka detta imorgon.. frimärke köpte jag också, med ett bidrag på en krona av Eve! Yeah!
Sen fikade vi på Tammerfors, Hanna bjöd på kaffe och halvt chokladwienerbröd.
Laura kom förbi och hängde med oss en stund över en latte.. 




Burr.. det var kallt idag. Lite sol här & där, men mest kyla.. Don't like!
 

♥ Den här stal jag från Eve:

Postat av: Carro

de där såg ju trevligt ut :D

2010-04-16 @ 22:59:06
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0