Dislike

Wow. Tvåhundra spänn kvar till nästa utbetalning - om en månad alltså.
Eller vänta, mitt program tar ju slut IDAG. Så det kanske inte blir några alls då?
Det känns ju tryggt.. Kanske borde jag lämna tillbaka den där korta jackan -
mina SCENKLÄDER - men vad gör tvåhundra till, egentligen? 400:- att leva på,
i en hel månad, när både kyl och frys är tomma.. that's not much.. 

I don't like this. 
 
 

Postat av: Kaosmamman Hanna

Räkna ut hur mycket pasta , nudlar , köttfärs och krossade tomaater och andra kanonbra konserver du kan köpa för 400:- istället för 200:-, så skulle nog du komma på att lämna tillbaka en pajlettjacka nog är det smartaste valet just nu. Tråkigt, men smart.



2010-04-01 @ 14:13:59
URL: http://homeofhanna.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

För 50 kr får du 5 kg pasta på Lidl och sen kan du gå till Willys och se om de har två 800 grams falukorvar för 30 kr. Sen går det säkert att hitta något annat smått och gott att ha till som inte kostar skjortan.

2010-04-01 @ 14:36:43
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Erika

SV: Men taskigt att han trivs att ha det så. Man vill ju liksom VARA med den man tycker om. Inte bara ligga och VILJA vara med den personen men ändå inte vara det.



Ok om ni var tonåringar, men ni är ju vuxna båda två. Nästan dags att skaffa familj liksom. Joke aside, så tycker jag att ni två kanske borde flytta in i en husvagn ändå. =P Ni passar ju så bra!

2010-04-01 @ 16:26:12
URL: http://mizzboracay.blogg.se/
Postat av: Erika

Äh, killar är fan naiva hela livet ut alltså. Dom fattar inte hur bra dom har det tills det är borta, då ska dom krypa tillbaka och locka oss med fina ord vi går på hela tiden.



Har själv haft ett jävla on-offande under 5 års tid. Man blir ju inte riktigt klok på skiten.

Men samtidigt vågar man inte ställa ett ultimatum riktigt heller just incase det blir helt fel liksom. Usch, usch!

2010-04-01 @ 17:44:36
URL: http://mizzboracay.blogg.se/
Postat av: kattis

svårt de där...jag är väl kanske inte den bästa att ge råd. Men jag hoppas de ordnar sig iaf, för ditt bästa. kram

2010-04-01 @ 18:02:09
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Jacke

Ska du inte bara ta och börja jobba som alla andra människor och sluta gnälla över att du inte har pengar? Jag läser din blogg och fattar att du gått igenom mycket och mår dåligt av olika anledningar men att göra sig till ett offer hjälper inte. Har själv varit där, bara att resa på sig och gå vidare.

Lycka till!

2010-04-02 @ 09:39:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0