For the win!

-"Real guitars are for old people!" 

Guitar Hero på South Park. Så härligt. Gilla när pappan - som är duktig på gura - provar spelet och inte
sätter en ton! Haha! Så tyckte jag också det kändes i början. -"Men jag KAN spela den här på riktigt!!!"
Hahaha..

Men jag har ju sett det här avsnittet förut. Zzz.




Hanna var här ända till klockan halv tolv på mitt koncentrations, eh jag menar DANSLÄGER!
Och hon har det ju i sig - alla danserna satt ju, och t.o.m sånginsatserna, och vad fan spelar det för roll
om hon skulle halka in på tenorstämman istället för altstämman nångång? Hon är ju jätteduktig för att
ha missat så mycket, och haft så mycket annat att tänka på. Lovely. Hon lånade lite kläder också, och
imorgon står hon med oss på scenen. Fina lillasyster! ♥

Vi kollade på rockshowsfilmen också, med Eve, fast filmen dummade sig en massa i början och då
fick jag rejält psykbryt!! Mååhhh, den får inte gå SÖNDER!! Men efter några låtar lugnade den ner sig..
Fast om den ska vara sådär fuckad måste jag fan ha en ny...

Jag har precis käkat alldeles för sen middag och jag TROR min mage behöver pyttelite glass också, jodå!
Sen blir det sängdyk och imorgon står vi på scenen klockan 17:30 och soundcheckar våra headset!
Oh how I love these special times . . . .
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0