*gäsp*

Kvart i elva kom jag hem från övningen idag! Kvart i elva!!
Vilken "tur" att man inte har nåt jobb som tar av ens tid, också..

Först övning (med sceeeenkläder, det visste ni inte va?! Hrrm..) som höll på ganska länge,
men kläderna kändes bra och vi blev nog snygga ihop, sångmässigt tyckte jag att det gick bra
och även koreografimässigt, fast vi måste stage:a lite med två av mina grupper jag sjunger i..
Det är inte alltid så lätt att få ihop fyra olika personer som har jobb/familj/annat att tänka på, också.
UTÖVER de tre dagar vi redan repar denna vecka, alltså.. Men jag har nästan alltid tid iallafall! : )

...och sen styrelsemöte som höll på längre än (vad iallafall jag) väntat, och efter det så skulle
Marcus & jag öva in en annan låt.. lalala.. så det blev ju lite sent. Men han skjutsade hem mig
sen (och Oskar), skönt att slippa gå med klackarna och väskan med alla kläder.. ^^

Nu ska jag käka lite thai-rest-middag - fick middag av Elin i pausen på kören men jag hade
nog inte lagt upp tillräckligt i min matlåda
- och bara softa framför tv:n. Sen kommer jag nog
somna rätt fort. Nice. Hoppas på fint väder imorgon igen.

Note to self: Ring a-kassan och fråga vad fan de menar i senaste brevet!



Godnatt på er där ute ♥


Postat av: fashionfairy

Godnatt

2010-04-16 @ 00:39:07
URL: http://fashionfairy.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0