[lear-dahg]

Skafferiet bjöd på en burk kikärtor, och jag köpte tomater häromdan så jag skulle kunna göra
en såndär god kikärtssallad.. men jag tänkte ju visserligen att jag kunde fått äta den TILL något,
gärna lite kött eller nåt. Inte bara som den var. Som enda middagen...

Men sen hittade jag en påse frysta laxstrimlor i frysen, så med hjälp av de fina bitarna jag kunde
rensa ur, och den lilla matlagningsgrädde jag hade i kylen, slänge jag ihop en laxsås till pasta.
För att sedan upptäcka att jag endast hade typ tjugo pastastrån kvar i förpackningen. Oh joy!
Men, jag blev mätt iallafall, på pasta OCH kikärtssallad. Och matlåda till imorgon fixade jag i onsdags!

Oggade på Facebook om mina lampor (ja, ni minns väl hur mycket problem jag haft med att alla jävla
glödlampor pajar?!) 
och jag måste verkligen vara i nån dålig-energi-svacka just nu. Iallafall så propsar
mina lampor på det - badrumstaklampan, en av spot:arna i hallen, taklampan i sovrummet, lampan
ovanför spisen, och för en liten stund sen slocknade ena golvlampan i vardagsrummet också.
Måååhh!! Nån som vill sponsra mig med lite glödlampor? Hittade dock två lampor med stora socklar,
så jag bytte precis i badrummet och i sovrummet. De andra smala jävlarna går det åt flest av....

Kolla disco-rislampan ^^ :


Och jag har jeans på mig.. som jag "hittade" när jag rensade i hallen! Voíla! Men de hänger i grenen - såklart.
                       
                       

Det är LITE för stökigt där på bordet för att man ska vilja lägga ut det på bild, men.. whatta hell.. ^^

Förresten var det en annons om oss i tidningen idag. Wohey!
Fast det finns inga biljetter kvar ändå, så.. : )


Postat av: Carro

shit vilken otur med lampor du har.. :s

2010-04-18 @ 00:02:07
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0