Logik, näeh.

Åh! Jag trodde det var solen... men det var bara ett lite ljusare moln. Suck.

Jag har sovit till 10:36 (kunde likagärna blivit hela dan), ätit frukost med hela TVÅ mackor,
oj oj oj vilket slöseri!, glott på Top Modelrepris, ställt mig här (fast internet funkade inte de
tre första försöken.. "såklart" - säger pessismist-Ida)
och jag TROR jag kanske ska traska
bort till lillasyster som hintade nåt om bakning... Egentligen vill jag - yes you know it - dra täcket
över huvudet och lägga mig i fosterställning som bästa Johan Glans och hoppas att alla problem
ska försvinna av sig själva!! Men jag fick en fin kommentar av Charlie idag som skrev att "problem
är till för att lösas"
- fast lite roligare och snällare och mer pedagogiskt än så.. så jag gör väl nåt
mellanting. Jag klär på mig och går ut iallafall. Och träffas. Och kanske kan prata och få lite tips
och idéer. Måste ju börja nånstans. Ja, jag är en känslomänniska. Inte mycket logik i mig, inte ens
när det allra allra mest behövs. Tyvärr. Men vad är logiskt just nu? Vad är logiskt?
 
Det kommer ju inte börja regna pengar, for sure. Tyvärr.
 


Postat av: Sandra

Bor hos en privat hyresvärd så jag betalar bara 1700 i månaden för lägenheten, och el och bredband ingår i det. Sen har jag kanske avbetalningar på cirkus 1000 spänn sammanlagt. Sen har jag levt på det jag haft kvar, vilket inte varit mycket alls! Fått låna av familj och sånt men funkar ju inte hur länge som helst det heller. :/ Jag klarade mig på lönen den här månaden för fick jobba mycket på dagis i mars. Men nu i april har det blivit dåligt med jobb så kommer behöva gå till soc i maj igen... så trött att man aldrig kan stå på egna fötter. :/

2010-04-29 @ 14:56:46
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: Frida

ja, boendet? måste finnas billigare boende? Eller ja sälj något! Du har väll massa kläder i garderoben? :) du kan ha en bloppis! :)

2010-04-29 @ 20:29:01
URL: http://medhjartatihanden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0