Matsponsring...

Fint väder! Tjoho! Jag har precis kommit hem från Maxi, och om en stund är min tvätt färdig.
Alltså vilket köttfynd jag gjorde. Två stora feta bitar karrékotlett som jag ska strimla och 
slänga ner i en sweet&sour-sås tillsammans med en massa wokgrönsaker. Köttet går ut idag
så det var nedsatt till halva priset! Vi gillar Ica's små nya gröna lappar; "Ät snart!" : )
Men allra mest gillas det billiga priset, tack för dagens middag!


           
Köpte EN förpackning med TVÅ glödlampor så nu kan jag åtminstone byta spislampan... 

           
                                                   Fyndkött!

           
                      Och mjölk, tvål, bröd, sås, lök & purjolök... Tack Miche ♥
           
             

Och tack snälla söta Carro som gjort ett inlägg tillägnat min ögonbryn här! ^^ Hahaha! Awzum.. ♥
 


Postat av: S.

Serum och serum.. men ja, det är en vårdande mascara som man sätter på innan den vanliga mascaran och gärna sover med på natten. Tyvärr kostar den runt 200 kr, så du får väl spara ;P

2010-04-19 @ 20:51:02
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Niclas

Hahahaha =).... Värsta ögonbryns modellen..... Snart på en scen nära dej ;).. Kram på dej sys

2010-04-19 @ 22:19:33
Postat av: Carro

det är ju kul när man kan fynda :)



äsch.. mitt inlägg var ju bara sanning :D



puss!

2010-04-19 @ 23:55:41
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0