Migrän

...och jag som tyckte det kändes dumt att gå och lägga sig sådär "snygg" inatt,
på en fredag - men vet ni vad som var ännu dummare?
Att när jag stod i badrummet och skulle ta ur linserna och tvätta bort sminket,
kom världens migränanfall, sjukt fort gick det, och jag förlorade synen så jävla fort!
(har ögonmigrän) Så det var svårt att göra sig iordning, och jag kastade i mig två
av Miche's stora tabletter som har funkat ganska bra de senaste anfallen.. och sen
fick jag dyka ner i sängen och hoppas på att jag skulle somna fort som fan. Men när
man mår sådär så är inte sömn det lättaste. Flimret satte sig närmre mitten av ögat
än det brukar, alltså nästan precis där jag kollade, så att säga.. annars brukar det ligga
lite på sidan om.. Och jag domnade bort, hela underläppen och ena armen försvann
och huvudvärken började smyga in från vänster (för är flimret till höger kommer värken
till vänster).
Somnade korta korta stunder, från och till fram till kl 4:30, då var jag uppe och
drack och tog en sömntablett. Flimret var då borta och den värsta värken hade nog blivit
stoppad.. usch, vilken natt. Usch usch usch. 

Det känns fortfarande i huvudet, och i läppen. Och synen är lite lattjo.
Ska dansa lite idag runt kl 14, så tills dess ska jag bara ta det så lugnt som det går..  
 

Postat av: Eve

Yeah it really sucks! Och det gör migrän också. Nä, nåt bad blev det inte, har man UVI så är bada inte det bästa. Åh! :( Men men, tur att man är lite bättr eidag.

2010-04-17 @ 12:30:36
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Linna

ushcja har vanligt migrän så jag tycker det är hemskt, stackare. kraam

2010-04-17 @ 21:24:16
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0