Mmmno..

Oh. Godmorgon. Klockan är 13:10 och jag har nyss gått upp. Hehe.
Och jag kan tydligen inte skriva ordentligt heller, det blir fel hela tiden.
Mina ögon är helt svullna.. och jag är jättehungrig!! Vill bara trycka i mig frukost,
men har ingen mjölk, och té utan mjölk är typ lika kul som korv med bröd utan ketchup! 
Måhhh... Och jag har inga pålägg till brödet heller!! MÅH igen! Och pengar får man väl inte
förrän NÅNGÅNG i veckan. Eventuellt. Undrar hur mycket. Jag gissar på lite. Åh detta underbart
glammiga liv. Vad fan ska jag äta till frukost? Fängelsemeny ala bröd & vatten?
*tycka synd om*

Jag har försökt gå upp hela morgonen. Tror jag snoozat var nione minut från klockan 10 tills nu
när jag gick upp, strax före 13. Det känns som det bästa i världen, att få somna om, ibland!
Och jag orkade uppenbarligen inte skriva om helgen igår. Och inte just nu heller, nu ska jag leta
efter saker att äta.. utan att för den sakens skull tömma det lilla matförråd jag har, eftersom man
inte vet hur länge man måste gå utan pengar. Har ju levt på folks små "bidrag" & lån de senaste
veckorna, det känns hemskt... hela jag känns helt hemsk. 
 


Intressant upptäckt på kontot (var ju tvungen att kika in om pengarna var på ingång, men nej):
Under hela april har jag bara handlat för 460 kronor (ja, nu snackar vi ALLT, allt ska rymmas i
de där pengarna; mat, kläder, förbrukningsvaror, kattmat, kattsand)
och då har jag ändå fått
250 spänn av det, av andra.. Hmmm. Jag blev ännu hungrigare när jag såg det...
 

Postat av: Linna

godmorgon sötnos!!

jobbigt det med pengarna- att pengar ska ställa till så mkt.



jag vill med snooza. Pojken är ledig typ hela veckan o det är inte kul att gå upp då. Blörk.



PUSs på re

2010-04-26 @ 14:14:40
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Linna

om jag vågade vore det toppen att chansa men sen LÄR det ju komma nån kontrollpelle bara för ATT å så får man böterna.

men som sagt kul när folk ser att man är yngre,

28 i år liksom. 28!!!!! haha! kommer jag inte tro p. jag ska fylla 25, igen!

2010-04-26 @ 14:35:31
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0