"Morgonstånd har stund i mun!"

Godmorgon!! Och den är ganska god, trots att Miche alldeles nyss åkte härifrån.
Och trots att klockan är närmre vanlig läggdags än uppstigning. Nja, not really..
Solen skiner, och vi befann oss på Ica klockan 08:35! På en söndag! Helt crazy.
Sen åkte han vidare för att hämta upp en "liftare" från Facebook's skjutsgrupp
(sjukt bra men jag skulle aaaldrig våga varken hämta någon, eller åka med)
och sen bär det av söderut på delade bensinpengar!

Hoppas vi kan ses snart igen. Men det är så svårt att få ihop det både tidsmässigt
och ekonomimässigt. Jag åker ner till honom den 20:e maj, då är det Lundakarnevalen!
Den inträffar bara vart fjärde år, och sist den var så hade jag inte möjlighet att åka.
Och då hade vi inte "träffats" så länge heller.... ^^
Hursomhaver, hoppas vi hinner träffas INNAN den 20:e maj också!

Ska uppdatera lite med bilder och skit SEN, nu ska vi käka frukost!
Jag, katten Bella & Jamie Oliver - på tv:n. 
 






Postat av: S.

Hur är det mellan er nu då? det verkar vara bra igen.

2010-04-11 @ 11:04:12
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

awh vilka söta bilder på bella!

2010-04-11 @ 11:50:15
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0