On stage

Ooooh.. jag är så trööööött... kom hem bara någon minut i elva, så det blev ganska sent ikväll.
Och kvällens snöfall var fan inte blygsamt!! Fan!! Fick värsta januari-feelingen, usch och fy och blä!
Men repet gick iallafall SÅÅÅ bra, har precis gjort ett inlägg om det i showbloggen, kika gärna där!
Det är ju lite skillnad på att repa till piano - eller faktiskt den lyxen vi hade att repa till musikerbakgrunder
i söndags - mot att faktiskt repa med det RIKTIGA live and kickin' bandet! Wohoo! Det lät fantastiskt.
Och man kan ju inte tro att det är en kyrka vi befinner oss i (alltså det är ingen traditionell kyrka, det är
mer som en stor lokal)
med den stora scenen och alla strålkastare och den dunkande musiken.. yeah.. : )






Jag är lite hungrig.... det blir nog macka & té. Vill egentligen ha nudlar men jag måste SNÅLA och SPARA dem
så jag har till lunch eller middag nån annan dag i veckan.. oh this glamorous life... ; )  

Godnatt lovers! Hoppas jag får se åtminstone några av er i publiken i helgen!
  


Postat av: carro

men usch vad deppigt av snön att stanna kvar :s



nää.. har faktiskt inte beställt nått.. men VILL verkligen.. till badrummet.. och några kläder typ.. meeen mitt konto är away to high just nu, så jag får verkligen inte.. suck.



blä.



kraaaaaaaaaam

2010-04-22 @ 00:32:17
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Eve

Finns bitar man tänker på oftare än andra, typ...hur bra jag har blivit (oh yeah) och hur fina vänner man har!

2010-04-22 @ 10:22:34
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0