Onsdag...

Dagens:

Efter allt gråtande och telefonpratande så gick jag ner på stan och träffade upp Elin & Hanna på Wickmans,
där de ätit färdigt (tanken var väl att jag också skulle äta men nu var jag ju både sen och ruinerad, så nej..)
och så drack vi kaffe ihop. Sen blev det en liten runda på stan, jag gick till Apoteket och hämtade ut gratismedicin
och gratis-p-piller, och köpte värktabletter & billig (-are än hos optikern) linsvätska, för det MÅSTE MAN HA!
Sen åkte Elin och hämtade Maja och jag & Hanna träffade Mia & Karin efter ett gulligt sms till min mobil, och sen
drack vi lite mer kaffe på Tant Gredelin (tack Hanna för kaffe & fika)!

Skoprovning på SkoAugust:

 

Och sen gick vi hemåt, och nu MÅSTE jag gå och köpa kattmat & kattsand, och gärna lite Ida-mat också.
Har jag råd med NÅT av det där? Neeej, inte ett dugg. Men om det nu redan fattas minst 1300 spänn för att betala
räkningarna, känns det inte som att det gör så mycket skillnad om det nu skulle fattas ett par hundra till. Lixom.
Jag är redan så jävla uppgiven. Fick uppskov på en av elräkningarna till nästa månad när jag ringde och frågade,
borde göra detta med typ 4 räkningar till. Gissa hur kul det känns. Gissa om jag NÅGONSIN kommer komma ifatt.


Gissa exakt hur dålig min syn är just nu.
 

 
Kul att det regnar förresten, för att lixom förstärka den här härliga stämningen.
Och en liten update sådär: Kul att det inte går att se det här inlägget på bloggen än. Kul.
  

Postat av: Mia

Såhär är det. Mat måste man ha och mat är kärlek. Och gå på toa måste man, så också katten. Sen kan ju försäkringskassan eller vilka tjommar det nu är som älskar att vara i vägen stå för det senare. Eller så behandlar jag dom illa när dom hamnar på ålderdomshem helt enkelt :D

2010-04-28 @ 18:38:09
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Lajl

KRAM

2010-04-28 @ 19:41:03
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0