Rock this TV!

Nähä, det blir väl ingen sömn inatt heller - tänkte jag när vi fick varsin dvd från ROCKSHOWEN
efter kvällens övning!! Det är nu ett år sedan vi framförde den, och det var så kul att få sätta sig
framför tv:n direkt när man kom hem, och glo... jag hade velat ha liiite bättre ljud, lite mer bas
helst, men sen är ju inte min tv världens bästa på att förmedla ljud heller. Jag har ju en såndär
fat screen - you know - the old kind som är djupare än alla tv-bänkar i världen! Med högtalare
på sidan, en till vänster och en till höger (åtminstone). Oh yeah. Kick-ass sound. Not.

Weee. Bra film! Bra show! Snygga, fantastiska, you name it.
Men min mage kurrar. Har varken ätit lunch eller middag idag,
och klockan är tio i tolv!! Fan, jag ska nog koka pasta och käka
med såsrester från häromdan. To keep the kurr away.

Imorgon: Träffa Björn på Arbetsförmedlingen.
Hoppas på sol och ett himla flyt.
 

Postat av: Eve

Och jag äger en braskamin på 50 kilo! Och den bara längtar efter Beatbox! :P Hmm..så du ska lapa sol imorgon...helt själv?

2010-04-14 @ 00:17:34
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0