Sista repet & lite kvällsburgare!

Imorgon är det premiär! Helt galet! Kvällens övning gick bra, vi körde igenom hela programmet acapella,
och sen så lade vi allt krut på att få iordning lokalen, med allt vad det innebär! Hoppas det går bra imorgon,
det känns som att det kan bli lite rörigt när man släpper in ca 280 pers där! Men det ska vi ta hand om! : )

Jag skulle övat med rätt skor ikväll men glömde visst bort det idag också, och jag vet fortfarande inte om
jag kommer kunna ha på mig mina vita klackar imorgon! Har visst råkat ut för nageltrång eller nåt!! Aj!
Så det gör jätteont i just de vita skorna, som trycker på precis rätt (fel) ställe.. Men de är ju så fina, frågan
är om man kan härda ut och köra på.. men det är ju så många låtar! Bara två klädset - ett innan paus och ett
efter - inte lika många som vi brukar ha.. men jag får väl ta med mig extraskor (som inte alls passar ihop med
min outfit, gruff!)
och hoppas på det bästa! *happy thoughts*

Några av oss avslutade kvällen vid ett långbord på Donken, det kändes välbehövligt!
Tack Jonas för både mat och skjuts, min feeeeder! ^^ 
Nu blir det KANSKE dusch, och sen sängdyk, MED sömntablett! 
Vill inte riskera att vara endorfin-vaken hela natten...  


             Skön avslutning på kvällen..                                      Hanna, jag.. och INTE JONAS! ^^


       Tror det är Elin som fotat sin mat här..                                             Elin & Emelia! 

                                     



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0