Söndagseftermiddag med Furin's!

Så där ja, första tvätten inslängd i maskin nästan TVÅ timmar in på tvättiden, men ändå!
Yes, för jag fick minsann något att göra idag. Maja ringde vid tolvsnåret och undrade om jag ville komma
och leka med henne idag, när jag hade "matat katten Bella" - och eftersom jag inte hade andra planer
så sa jag givetvis ja! Blev hämtad av Elin med bilen en knapp halvtimme senare.  

Vi har hängt, fikat på trallen, lekt, kollat scenkläder, gått en sväng på stan och sen fick jag skjuts hem
för en stund sedan, efter att vi varit på Ica och handlat lite. Jag slog på stort och handlade för 37 å 50.
Men nu har jag iallafall middagsingredienser! Pasta it is. Bacon, passerade tomater & grädde it is. 


På Åhléns hittade jag en fin tunika med nitar på...

Fika i solen! Yum yum!




           
                 När pappa Herman gräver i trädgården är det vår! Och då kan man hitta mask...
           


Postat av: mia

SV: Lund för att fina Ville pluggar här :) haha, ja jag ska söka genom hela Lund efter Miche, lovar! <3

2010-04-11 @ 18:42:28
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Eve

Åh så mysigt! En annan har stannat inne hela dagen. Men jag var påväg ut otaliga gånger. Sen så blev det mörkt. Åh!

2010-04-11 @ 21:17:57
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Carro

verkar ha varit en trevlig dag :) kraam

2010-04-11 @ 21:21:15
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0