Två skålar senare..

Jag har ätit.. och är jättemätt.. jag har knäppt upp byxorna och sitter som en klubbad säl i soffan
framför According to Jim på Comedy Central.. Waaahh.. Imorgon kommer HAN hit och jag har massor
att diska!! Kan jag gömma allt i schäslongdelen på soffan, kanske?! I wish. Finns en massa mat över så
han kan få smaka på värsta goda resterna imorgon.. om det nu blir något ätande.
Who knows, jag kanske dör imorgon?

Keep on breathing.... phu...
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Håller tummarna för att det ska gå bra, så Ida får va gla :) Skulle det gå åt skogen så finns det ju en hel del fördelar med att vara singel (även om jag bara kan komma på en ) Sen finns ju det där gamla talesättet att mister man en så står det en tusen åter. Det stämmer nog inte det heller, men en till eller två borde kanske finnas och en räcker bra :)

2010-04-07 @ 04:12:15
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0