Oh, friday.

Har nyss kollat klart på en film med Miche, på laptopten på soffbordet. "Law abiding citizen" heter den
och den var så hemsk! Men bra. Usch, många obehagliga scener, hoppas jag slipper drömma liknande..
Klockan är pretty much, Miche halvsover redan i soffan och jag tömmer in lite bilder från mobilen.
Blir nog bums i säng sen. Damn, jag som ville bygga hylla!!

För jaaa, visst blev det hylla. Och tre svarta ramar. Men man ska nog inte banka med hyllbygge så sent,
inte ens innan filmen fanns det tid. Knappt. Så då kanske jag har en anledning att gå upp imorgon också!
Ja, i god tid alltså. Byggelibygg, bankelibank. Och slänga ut min gamla fula pyttelilla skohylla som har tre
våningar och ändå inte rymmer nånting. Och sen så hänger alla jackor ner på den, nej bort med den,
det ska vara fritt hängrum för jackorna och sen fetstora skohyllan bredvid ba' KABOOM!
Pratar givetvis om denna vita Expedithylla, som ska stå såhär på högkant, och bli hem för mina skor.
De som inte redan bor i skoskåpet på väggen alltså.. Gud, det låter som om jag har lika mycket skor som
fröken Bradshaw, så är naturligtvis inte fallet! Den nya hyllan kommer ju rymma lite annat också! : )
                                          
Damdidam, tack för det, krediten.. imorgon blir det bygge, och ommöblering av hallen IGEN, ut med skohylla,
ut med det fula gamla (badrums-)skåpet som också står där, in med Malmbyrån i sovrummet igen. Yummie!


         Haha, Miche gillar mig bättre utan "Ferdinand-ringen", själv känner jag mig lite naken.. ^^




   Wow, utan nosering hela dan.. värsta nakenfisen! Var tvungen att kolla så hålet inte växt igen. Haha.
           
Till filmen delade vi på en Grandiosa's X-tra allt hämtpizza - "Gudfadern". Den var gudfadriskt god. Omnomnom.


Postat av: Carro

Vilken fin fylla! Och supersnyggt armband passar dig sååå bra!



kraam

2010-04-10 @ 10:10:16
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: S.

jag tycker också du är snyggare utan ferdinandringen :)

2010-04-10 @ 10:45:15
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Elin Wernvik

åh, va skönt att han är hos dig nu. Hoppas verkligen ni kommer fram till ett bra beslut och att det blir bra. Det hade ju varit en stor lättnad om det löst sig.



Jaha! Det va väldigt fint i alla fall :) Jag förstår att man saknar det. Det är ju ett roligt jobb de där verkar det som :)

2010-04-10 @ 12:50:28
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååååh värsta snygga o mysiga är ni ju tillsammans. o ja ge mej din överblivna hylla för jag har aldrig då haft en skohylla över huvudtaget =(

2010-04-10 @ 22:25:24
Postat av: Lajl

muhahhha.. de va ju jag.. lajkl som skrev förra inlägget utan ens bekänna de, s orry

2010-04-10 @ 22:26:30
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

0 sorry igen för mina stavfel. damn. jag har druckit vin o skyller därför på de. okje?

2010-04-10 @ 22:28:08
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Elin

Fiiiiiiiiiiiiiiinally! Du är SÅ himla mycket finare utan ringen i näsan. Love You KRAM

2010-04-11 @ 09:37:15
Postat av: moa

jag tycker du passar sjukt bra i septum!

2010-04-11 @ 13:29:07
URL: http://withorwithout.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0