Igår var det lördag!




Bella har nu intagit balkongen och ligger där på en filt, på en stol, och njuter av frisk vårluft!
Har öppnat ett av fönstrena där, och balkongdörren in till sovrummet står på vid gavel... nice.
Önskar egentligen att balkongen hörde ihop med vardagsrummet istället! Vill inte att Bella är
"obevakad" i sovrummet, även fast det inte hänt några olyckor där på länge! *peppar peppar*
Och speciellt när jag inte är hemma, då har jag ju sovrumsdörren stängd och då blir det ingen
balkong alls för henne... det är lite synd... Men men. Min balkong är kick-ass! Måste styra upp!

Igår sov vi länge, jag & Miche. Och sen gick vi upp och käkade seeeg frukost framför tv:n.
Miche skulle glo på El Classico (tydligen världens viktigaste fotbollsmatch) på kvällen och efter
att vi käkat middag och byggt hyllan så stack vi och hälsade på Petri på hans jobb på fritidsgården
för att kika på match där. Jag ville verkligen inte. För det första är jag NOLL intresserad av sporten,
för det andra så kände jag inte för att hänga med en massa 16-åringar framför en liten tv. Men jag
har inte kanalen som matchen sändes på, så - fine! Miche sa att det ändå inte brukade vara nåt
folk där på lördagkvällar. But boy was he wrong. Han hade så fel så han t.o.m själv tyckte vi skulle
åka hem i halvlek och streama resten från nätet - varför kom han inte på det tidigare?! Det var en
massa kids där och det fanns inte ens plats i sofforna utan vi satt vid ett bord.. och jag ba.. Zzzz...
I halvlek tog vi bilen hem, köpte Donkenfika på vägen, och sen blev det soffläge på andra halvlek.
Och sen lite Comedy Central. Much better...




Om inte ringen sitter i näsan kan den ju sitta nån annanstans.. på praktik?
Neeeeh.. men på skoj iallafall ^^


 

Postat av: Anonym

För killar så är det alltid "den viktigaste matchen" när det gäller sport. Haha! Love them paljettleggingsarna(?), tänkte på såna häromdagen faktiskt.

2010-04-11 @ 14:12:37
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Sport är trist, jag har nog aldrig sett en match i hela mitt liv...

2010-04-11 @ 16:35:29
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

Vad många bilder, vad kul :D och världens sötaste bella som alltid.. vi borde ju styra upp en fika snart, vore så kul :) kraam

2010-04-11 @ 17:42:46
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Miche

Jag tycker du ska se en match innan du uttalar dig om sport. Sport är det som kommer förena världen till slut. Istället för krig spelas en fotbollsmatch. Det kommer bli så. Mer sport åt folket. Du måste titta Patrik!

2010-04-13 @ 12:09:47
Postat av: Ida

Miche honey, tror du seriöst att folk som kommenterat här går in bland kommentarerna igen, jättelångt efter, och kollar om någon skrivit till dem? ^^

2010-04-14 @ 00:05:17
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0