Måndagssvull..

Lillasyster har nu cyklat hemåt! Jag är ruskigt mätt på fika (och middag åt jag ju precis innan)..
När hon kom hade jag spenderat lite tid med att styra upp lite scenkläder då vi har rep med kläder
på torsdag! "Redan?" - känner en liten del av mig, samtidigt som en annan del klart och tydligt vet
att det är produktionsvecka OM EN VECKA! Hjääälp! Men nu verkar jag fått ordning på kläderna,
(fast inte fått allt på bild) nu ska det bara filas på dans och text och sång... ♥

                     
                    


Anyhow, Hanna kom, vi gick till Ica och inhandlade lite fika, sen gick vi hem och svullade framför
allt vad tv:n hade att erbjuda! Roast på Berns, According to Jim, Sex and the city, Raymond...

"Lite fika" = kaffe, choklad, nån jävla müslibar, smörpopcorn, donuts...


Ja... jag har påskriset kvar... och om ni undrar vad som finns i den där kartongen framför skåpet där..
..så kan jag meddela.... att det är min julgran....  


Postat av: Eve

haha, rolig du! Julgran och påskris. "å julen varar än till påska..." och sen då?

2010-04-13 @ 00:46:29
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Linna

shiiit va fiiin du är! ja vill med ha tjusig grön topp!!! :D

2010-04-13 @ 08:10:52
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0