Tusen foton på katt, sol, bullar, sällskap & moln.

Skönt i solen på balkongen tidigare idag:


                      
                      

Yikes, det var en dam kvar i tvättstugan när jag dundrade in med min Ikeakasse strax efter kl 16!
Snacka om oväntat. Hon ursäktade sig med att hon hade blivit lite sen men hon skulle bara plocka
ihop sina sista kläder. Jag lade in mina kläder i maskinerna extra långsamt så hon slapp känna sig
utjagad. Och så jag slapp låsa in henne. 

När jag kom till Eve hade Hanna precis kommit dit, och vi började med lite fika på balkongen!
Eve hade bakat goda grahamsbullar och bjöd på kaffe i solen...




Sen drog Hanna ner på stan och skulle uträtta lite ärenden, medan jag stannade kvar hos Eve, som
premiärbakade vaniljbullar. De blev jättegoda! Ett glas mjölk på det, och Michael Jackson i högtalarna.
                         
                        


Sen traskade jag hemåt strax efter halv fyra, till min tvättid.. Zzz...
Det duggade lite precis innan jag gick men jag lyckades hålla mig i solskenet hela vägen hem!
Fast vissa av molnen såg ut att innehålla en hel del regn, förhoppningsvis var de på väg bort...



Har alltid hört att de där molnen som ser ut att falla neråt, är ett regnoväder från långt håll.
Jag tycker de ser helt onda ut iallafall! Ser ut som om de ska anfalla höghuset där borta..

Crap på molnen nu, nu ska jag "städa" (kan också innebära att typ byta gardiner eller pynta)
och tvätta färdigt, sen gå och handla lite (Tack älskling för ekonomiskt bidrag) och sen måste jag
se till att varva ner lite.. for my huvuds sake.. 

                                


Postat av: Carro

Awh vilka trevliga bilder! ni verkar alltid ha de så trevligt ihop ni tre :), och världens sötaste Bella.. :D



Just de du frågade ju några saker på min blogg förut.. hmpf, jag slutade äta kött för att jag typ alltid fick dåligt samvete när jag käkade.. beror väl på att de är döda djur, liksom. men jag får inte dåligt samvete av fisk.. kan ju låta elakt men .. ja.. och gällande vår 6 års dag så tänkte jag på kryssning.. vore ju nice.. men de e såå dyrt nu.. ganska dyrt om man jämför med vad man kan få biljetter för, om man beställer långt i förväg..



kraaam

2010-04-19 @ 17:17:54
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Eve

Ja herregud vad det har bakats idag! And thank you for the company! Alltid trevligt med besök...jag måste måste lära mig umgås mer med folk. haha. Glöm inte Montazami show (läs:Hollywoodfruar) ikväll!

2010-04-19 @ 17:22:42
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Carro

nää jag får aldrig sådana.. vilken tur du har då :D fast jag vill verkligen göra nått på vår dag.. så jag får väl räkna mina pengar o se vad jag har råd med.. planerar ju att överaska min love med en londonresa i höst.. men de har jag inte råd med i maj direkt.. men en kryssning.. fan borde bara bokat tidigare...

2010-04-19 @ 17:37:33
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Carro

ahaaa jag skrev fel.. oh.. mycket saker.. förstår att de inte känns så roligt men röntgen är jätteviktigt, men de vet jag att du vet..



hahahaha.. eh.. rolig jämförelse med the vulkan, faktiskt.. :P men du, fick jag låna dina ögonbrynsbilder? :P

2010-04-19 @ 17:49:14
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Ida

MUMS!!! Vart finns receptet till dom bullarna??? Eller det kanske är vanliga..

2010-04-19 @ 20:09:56
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0