Try not to fall azzzleep...

Vardagsrumsfönstret står på glänt, och fastän solen inte längre skiner så får man vårkänslor
av fågelkvittret utanför! Nej, jag är inte homosexuell. Och ja, jag är rädd för fåglar. But still.

Spelningen för PRO gick bra! Det är ju så uppskattat att komma och sjunga sådär, och vi har fått lättlunch
(landgång) och fika och kaffe. Nice nice. Och extranummer fick vi köra! Och de önskade uttryckligen 
att det inte skulle dröja ett helt år tills vi kom tillbaka, så det lovade vi att det inte skulle göra.. : )

Kvällen bjuder på hårdrockskväll (Bon Jovi Unplugged ala F.I.L.T.H) på Star Lounge, vi har bokat
stort bord! Tills dess ska jag sega - men försöka att inte somna.. då är det nog kört.. 



                                     


Postat av: ingrid



Åh jag vill också följa med! :) Vilka är ni som ska gå?

2010-04-02 @ 16:55:22
Postat av: Ida

Typ hela familjen! Och Jonas! Men han har ju alltid varit familj ^^ Vårt stora bord är nog fullt men vi kanske kan klämma in dig på ett hörn sen? Hihi. Vi ska typ käka och så först.

2010-04-02 @ 18:10:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: ingrid

Sweet! :) Dyker nog upp lite senare, ska äta med familjen ikväll innnan :) men vi ses där nere sötnos!

2010-04-02 @ 19:04:03
Postat av: Jakobella

Hi, cool site. What CMS is it?

2011-01-03 @ 08:51:11
URL: http://jakobella.blogstie.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0