Brunch-time

Godmorgon, lixom. Men nej, det är inte morgon.
Gick upp ur sängen typ 13:10, känns som om jag hade kunnat sova hela dan!
Satte i linserna, torkade nykastad kattspya, fyllde på Bella med ny mat, ställde mig här.
Utanför fönstret regnar det sjukt mycket, fast det låter ingenting. Bara tyst megaregn, och några
solstrålar som tittar fram lite då och då. Ser helt okej ut, så länge man inte måste gå ut.. ^^

Min förkylning som jag haft i veckan hade börjat ordna upp sig men idag är jag mer täppt igen. Måh.
Var ju ute rätt mycket igår, så det kan ju vara därför. Är glad att jag inte var mer sjuk igår på spelningen!
Få se om det blir nåt på onsdag... i tisdags sjöng vi för sossarna (Mona Sahlin & Lars Ohly & c:o) i Västerås,
och det skulle eventuellt bli en likadan grej nu på onsdag. Inte för att det är världens roligaste gig, but I could
sure use the money... so therefor I hope att det blir av! Kind of.

Mmmmnnjjeeehhh, nu blir det frukost. Frukost måste vara en av världens bästa grejer!
Önskar jag hade kommit ihåg att köpa vispgrädde, så jag kunde göra bästa pancake:sen,
det blir lite starkt med BARA sylten.. för pannkaksbacon har jag givetvis redan laddat upp med.
Äggröra & bacon instead? Med en massa ketchup, omnomnom... Och té med honung. Citronhonungen.


                                                                                                            

Postat av: Lajl

sv: nooop, de blev inget nagellack. syster hade lixom berättat om de, eller frågat om jag sett de o de hade jag inte sen visade hon mej de i fredags. Men de svarta va slut o jag visade mina naglar med avskavt (svart)nagellack o sa att de va typ ändå samma sak. haha. <3



2010-08-30 @ 14:21:51
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: linna

hihi jaaa det är sant. men de flesta som läser vet nig att jag vill gå upp å inte ner ,, men du har rätt det såg lite dumt ut. men ja ja menar såklart att jag vill Upp UPP UPP, men bli fast fast fast ^^ ja typ.



hoppas att du har en fin dag sötnos. vad ska du mer hitta på?

2010-08-30 @ 14:22:05
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: "följa kändisarnas stil"

inte att göra likadana tatueringar utan att ha tatueringar. lol :P

2010-08-30 @ 14:53:04
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: jaha, ida tolv år.

trodde du menade idag tolv år. jag ba okej XD

2010-08-30 @ 14:54:50
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Mia

Blä för äggröra faktiskt :O

2010-08-30 @ 16:50:53
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0