*burp*

Linda säger att ponchoprylen finns i grått.. låter som ett bättre alternativ än beige - som ändå var ett bättre
alternativ än svart.. eftersom jag HAR ganska mycket svart! Så om jag hamnar på ett annat HM nångång - och
råkar ha pengar över - så ska jag leta efter den gråa.. Sen såg hon även ett samband i förra inlägget, kanske
var det så att jag gillade formen på de båda grejerna? HAHAHA. Mest logiska hittills!

Oliverna hackades i salladen, som jag åt till kycklingfilé, och till det blandade jag creme fraiche & sweet chili-sås.
That was oh so yummy och nu är jag mätt in my tummy. Mina fake-M&M's går också åt... typ...

Trött! Jodå! Har små-repat lite på några av låtarna till tisdag. Och Comedy Central får underhålla resten av min
vakna tid, om jag inte skulle råka snubbla över nåt annat. Och om inte Miche har tid att Skype:a från Spanien.
Vilket jag inte tror han har, men vi ska ju inte stänga alla dörrar redan....
 

Yawn yawn yawn.
 


                                                  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0